Kavelverkoop-module bij TotalLink
TotalLink geeft u inzicht in de status van uw uitgeefbare kavels en de voortgang van kavelverkopen. Met onze kavelverkoop-module kunt u de beschikbaarheid, status, koopoptie, voortgang van de verkoopprocedure en bij wie een kavel in behandeling is eenvoudig inzien.
Flexibel en integraal
TotalLink–software onderscheidt zich door flexibiliteit. U bepaalt zelf welke velden u vast wilt leggen, welke rapportages u wilt zien, hoe deze eruit zien, en wie deze ontvangen. Daarnaast bepaalt u zelf welke termijnen bewaakt worden en welke acties hieruit volgen.
Daarnaast onderscheidt TotalLink zich door diens integrale aanpak. De kavelverkopen worden cijfermatig weergegeven op het TotalLink–projectendashboard en zijn input voor TotalLink GREX.
Connectiviteit
Vervolgens kunnen de kavelgegevens aan diverse andere systemen gekoppeld worden zoals BAG, BRP, Kadaster, bestemmingsplannen, luchtfoto’s, uw Geo–systeem, DMS en andere systemen. Wij hebben bij de ontwikkeling van onze Kavelverkoop-module goed geluisterd naar de wensen van onze gebruikers. Deze wensen hebben wij vervolgens verwerkt in deze module. Daarom kunt u onder andere de volgende features in de Kavelverkoop-module van TotalLink terugvinden.
- Iedere kavel heeft een online kaveldossier waarin u tegelijkertijd met andere collega’s kunt samenwerken.
- Alle kavelgegevens in één dossier verzameld.
- Inzicht in de status en de voortgang in het verkoopproces van ieder kavel.
- Alle kavels inzichtelijk op de kaart waarbij u gebruik kunt maken van de kavels uit uw Geo-systeem (zelf intekenen of middels stippen weergeven).
- Flexibel aan te passen aan uw organisatie – voeg zelf de velden toe die u nodig heeft en laat weg wat u niet nodig heeft.
- Bestemmingsplannen inzichtelijk.
- Een accountant–proof geborgde koppeling met de financiële administratie.
- Automatische facturatie en bewaking van termijnen.
- Kavels in samenhang met bestemmingsplannen, BAG, BRP, Kadaster, kaarten, luchtfoto’s, Geo en DMS.
Deze module is eenvoudig te gebruiken zoals u van TotalLink gewend bent. Alle benodigde informatie is snel op te vragen, waardoor u bij de status van diverse kavels te allen tijde weet. Dit bevordert uw overzicht en voorkomt fouten of twijfel.
Flexibel aan te passen
Iedere kavel heeft een online kaveldossier waarin u tegelijkertijd met andere collega’s samen kunt werken. Doordat iedere stap in het verkoopproces vastgelegd wordt, is de status voor u en uw collega’s te allen tijde duidelijk. Synchroon werken in TotalLink betekent bovendien dat dubbele bestanden of foutieve overschrijvingen (waarbij gegevens en kostbare tijd verloren gaan) verleden tijd is.
TotalLink heeft al verschillende gemeenten in heel Nederland ondersteund bij kavelverkoop. Mogen wij u hier ook bij helpen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.